
Strategia pozycjonowanie sklepu internetowego
Data publikacji: 2024-12-25 11:20:04 | ID: 6584bf87f190e |
W poniższym studium sklepu internetowego wykazano główne przyczyny niepowodzenia większości sklepów internetowych, z podaniem konkretnej strategii pozycjonowania sklepu internetowego. Wszystkie wymienione punkty są gotowymi krokami do tego, aby w dzisiejszych czasach Internetu i wszechobecnej sprzedaży on - line i promocji w mediach społecznościowych założyć i skutecznie prowadzić sklep internetowy.
- Zapomnieć o nienaturalnym linkowaniu, które już w pierwszych dniach obecności sklepu w sieci widać;
- Dodać stronę do narzędzi dla webmasterów i zalować statystyki Analytics jeśli ich nie ma – niech zbierają już dane;
- Wrócić do początku i rozpisać biznesplan;
- Zrobić analizę rynku:
- Stworzyć markę – element, który zapada w pamięć (nazwa, kolor, logo) i pozwoli odróżnić ten podmiot od pozostałych;
- Wejść w media społecznościowe – Facebook, Google Plus, Pinterest, Twitter i wieczorami budować społecznościowe podwaliny do promocji marki;
- Budować kontent, czyli zbudować bazę informacji branżowych dbając o unikalność, rzetelność, przydatność dla internautów;
- Nawiązać relacje w branży – poprzez media społecznościowe, blogi modowe, itp w celu wzajemnej wymiany treści (wspominaliśmy o wpisach gościnnych w innych artykule);
- Zoptymalizować stronę pod kątem technicznym – nagłówki, tytuły, wyróżnienia, stronicowanie, itp;
- Dodać stronę do KILKU najważniejszych katalogów stron oraz innych branżowych portali, z, których korzystają potencjalni klienci;
- Traktować sklep nie jak stragan z produktami, a stronę internetową z treścią dla Internautów, w oparciu o którą podejmą dobrą decyzję o zakupie produktu.
• zapytać wśród potencjalnych klientów (różne grupy docelowe) o ich zwyczaje, potrzeby i oczekiwania, poznać opinię o produktach i stronie; postawić pytania, które już w artykule padły;
• przeanalizować konkurencję – ile jej jest, jakie produkty oferują, jak i gdzie się promują, jakie są ich atuty, a jakie braki;
Więcej na stronie: https://pozycjonowanie.stron.pl
Twoja ocena artykułu: Dokonaj oceny przyciskiem |
Tagi: sklepu, sklep, stronę, strategia, internetowego, internetowy, społecznościowe, promocji, dodać, artykule,